Flatåsbo :)

God förmiddag folk !


Sitter dock fortfarande i pyjamas men har vaknat till ganska bra :)

Kollar på reprisen av "Eurovision 2010" och njuter för fulla muggar av nya lyan. Svårt att förklara hur det känns att äntligen ha större och dessutom VÅRAT egna hem. Ingen annans ! Bara vi 2 som köpt detta tillsammans.
Ohh underbart !! :D 

Fått upp väldigt mycket tack vare min underbara familj och Marine (Kims mamma) som vägrade låta mig göra för mkt idag. Utan ville hjälpa till med alla små lådor och få upp alla kläder mm igår innan dom gick. Så fixade Kim det sista med dvd/wii sladdar mm så har vi ett fungerande hem :) 

Nu är det bara att börja planera mattor,gardiner,tapeter och färger så kommer detta bli så bra ;)


Idag ska jag fira mamma och äta gott hemma hos henne med mina syskon och mormor. Kim ska självklart till sin mamma med så vi är på var sitt håll ikväll :)


Tack ännu en gång ALLA som  hjälpte till igår. Är så glad och tacksam !! Love ya !

Fortsatt trevlig helg.

Kramar //Alex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0