Deppelidepp...

Ja tyvärr har dagen varit rätt deppig. Vaknade imorse med världens tyngsta huvud och näsan rann :/
Pollen here we come !!


Så humöret va väl sådär... Har ändå fått gjort lite nytta.


Pratat med skatteverket angående namnbyte. Vill ju ha tillbaka min mamma gamla efternamn som vi hade innan hon gifte sig.. Men skild som hon är sen 5 år tillbaka ser jag ingen andledning att ha kvar hans namn. Vill ju självklart att min barn ska bära mitt äkta namn och ingen annans... Jo iof Kim då såklart,fast det blir den dagen jag blir Mrs. Martinsson ;) haha

Har dessutom hittat den perfekta bilbarnstolen till våran skatt i magen :) Grymt nöjd ;)


Vill bara säga att jag uppskattar alla underbara vänner och familj som finns här för mig HELA tiden,att ni inte tröttnar :P haha Gravidmonster som jag är så förstår jag det inte ! ;)
Samma med min älskade Kim,usch va du får stå ut med grinande,gnäll och irritation hela tiden men ändå håller du humöret uppe och skäller mest på nätterna i drömmen,stackare ! Men du är verkligen guld värd för det ! Älskar dig mest ! ♥


Längtar såååå till Onsdag då jag ska köra 2 timmar för att träffa min underbara Emily !! Bor i Mellerud så är väldigt långt borta :( Men äntligen åker jag :) Va hos henne och Emil senast i Augusti förra året så det är verkligen dags att vi ses. Saknar henne så mkt ! Vi klickade verkligen direkt i frisörskolan och har hållit ihop sen dess ;) Så ska bli riktigt kul att komma ifrån gbg några dagar och vara umgås.



Nu börjar snart fruarna i hollywood så ska kila...
Ha en fortsatt trevlig måndag.
//Alexandra LINDMARK ! :D




Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

sv: Tack :)

Ja vi ska försöka komma ner nån helg snart, måste bara planera. Men det blir nog inte förrän i juni för jag åker ju till tunisien snart :)

2010-05-11 @ 10:03:32
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0