Då va det måndag...

Och vädret är fortfarande helt underbart. Solen skiner och värmen ligger på gott på balkongen.
Tvättar dock idag men lika bra att få det gjort.


Helgen har varit bra. I fredags va det lugna gatan... Träffade brorsan och klippte honom sen åkte jag och handlade inför lördagen och sen träffade Fia några timmar.


I Lördags fyllde jag år.Kim väckte mig med frukost på sängen och ett kuvert med massa pengar i som jag ska få shoppa för :)


Hade släkt och vänner hemma hos min mamma och det va trevligt. Vissa hade tyvärr missförstått det hela och trodde att det va "fest" vilket jag hade sagt att det inte var men men vissa va mer nyktra än andra ! Men gick ganska bra ändå (trots att man skämdes lite inför släkten)
Hur som helst vi va nog lite mer än 20 personer på mamma altan och åt go sallad med baugetter och många hade med sig egen dryck men vi bjöd på vin...


Jag köpte min favoritdryck på systemet (alkoholfri), moserat vin såååå gott !! Mmmm... drack upp 2 sådana flaskor och nöjd va man ;)


Fick massa fina blommor,dryck och presenter så tack alla som var med och firade !



Älsklingen och jag på min födelsedag ♥



Igår va vi uppe tidigt och skulle egentligen tvättat men vi ville åka till "IKEA" ist och fått köpt sängen som vi väntat med ganska länge nu... Så gjorde och även madrasser som ska ligga i sängen såklart sen lite gosedjur och bebisleksaker som h*n kan ha i sängen eller i vagnen :)
Efter det så tog vi oss en varmkorv och dricka och sen en mjukglass och åkte vidare till "Elgiganten" för att kolla tvättmaskin som är ett måste i nya lägenheten... Kan inte gå 5 trapper ner varje gång det behövs tvättas för bebisen sen... Nej,nej ! Så ska investera i en sådan fast ska nog kolla lite till om vi kan hitta nån liiite billigare :P


Men mysigt va det..



Nu är det bara flytten kvar om 6 dagar då vi äntligen kan börja fixa ordning i bebisens rum med kläder,sängen,gadiner,tapeter mm :D Ohhh så skoj !!!
Vill verkligen bara komma iväg men har det tråkigaste kvar...Flyttpacka och flyttstäda som jag har sån tur att mamma,kims mamma och fia hjälper mig med så kan jag åka till den nya lägenheten på Lördag och börja plocka upp med Steffi som ska hjälpa till där borta... :) 


Nu ska jag fortsätta tvätta och sen njuta av solen resten av dagen :)


Ha en toppen dag ! // A

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0