Bilbarnstol :)

Japp glömde ju få med bilbarnstol-snacket igår !!

Vi va ju som sagt och köpte en bilbarnstol i fredags av mina gamla kollegor Marcela och Niklas som skulle sälja sin. Haft den ca 6 månader och när vi fick se bilder på den blev vi nyfikna. Så åkte ut till dom och fick se stolen och fick lite info om den och betämde oss att den va den rätta !


Topp 1 på säkerhet enligt "Folksam" som jag dessutom har som försäkringsbolag så känns tryggt. Stolen är av märket "Folksam" -(AKTA GRACO)

Vi kan dessutom ha stolen upp tills barnet blir ca 4 år beroende på vikt,men ca 4 år :)


Marcela visade massa olika funktioner med stolen och jag blev lite smått snurrig men känslan sa att det va en riktigt bra stol och man kunde lyfta den samt. dra den på hjul (ni vet som ica-korgarna). Så det passar ju mig alldeless utmärkt om jag ska handla själv :)


Tack ännu en gång Marcela och Niklas !! Vi är super nöjda !



Nä blir det smarrig frukost och sen flyttpacka för fulla muggar !

Trevlig måndag folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0