20/5-2010

God morgon !!!

Klockan slår alldeless strax 07.00 och jag är pigg som få..
Vaknade ganska snabbt efter att Kim klocka ringt (som vanligt) men kunde verkligen inte somna om... Gick ut på balkongen och harre jösses va det luktade vår/sommar..Mmmm !! Underbart !!


Ska snart äta lite frukost för oboý vad jag är hungrig. Sen promenerar lite med Tinki i värmen och sen bär det av mot Ullared tillsammans med älskade mamma,syster och mormor,ska bli kul och se vad man kan hitta !?
Ska nog mest fokusera på babysaker när man ändå är där... Billigt och bra ;)


Får tacka damerna (Steff,Liv och Sandra) återigen för igår.. Fick en sån riktigt "mys-känsla" igår och det va så underbart att sitta på Livs gård och känna doften av vår och äta jordgubbar mm,riktigt härligt !



Får passa på att GRATULERA Camilla och hennes sambo Dennis till en riktigt fin liten pojk som föddes 18/5 kl: 00.40.
Han är ju bara för vacker och ni ska vara riktigt stolta föräldrar !!
   GRATTIS,GRATTIS,GRATTIS !!


Idag går vi in i V.34- Nu är det banne mig inte långt kvar !!! LÄNGTAR


Nä mackor i magen säger jag bara och sen promenard i soooolen :D 
Ha en kanon torsdag på er :)

Puss / A 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0