06.59...

Ja nu slog klockan precis 07.00 och jag är klar vaken !!!


Kim pussade mig hej då och vips så va jag vaken och kunde inte somna om... Märkte även att bebben började vakna till där inne i magen och började fajtas som bara den så hade lite svårt att koncentrera mig på att somna om... :/


Iaf...

Ska träffa min barnmorska idag på BVC och kolla blodtryck,mått mm för att se att allt står rätt till.. Ska även lyssna på hjärtat vilket är min favoritgrej :) Oh blir så lycklig när jag hör det lilla,lilla hjärtat... Blir alldeless varm i hela kroppen ♥


Är klar ca 30 min senare och då bär det av till Mellerud. Tar ca 2 timmar att köra men ska möta upp Emily i Vänersborg för har liiiite svårt att hitta när jag väl är i Mellerud... Finns mest skog och landskap så vägarna är väl inte min starka sida ;)
Ska bli så skönt att bara komma ifrån gbg några dagar och andas in annan lukt och se nya ansiktet och njuta av lugnet som verkligen finns där uppe :) Bor inte alls långt ifrån sjön "värnen".
Kan promenera 5 min sen är man nere vid vattnet... (stranden) :)
Ska verkligen bli skönt !


Ska försöka uppdatera lite under dagarna men hoppas inte på för mkt :P


Ha det så bra här hemma :)


Ses till helgen // Alexandra



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoho går du på BVC redan (barnavårdscentralen)? Det gör du när er lille/lilla skatt kommer, nu är det MVC som gäller (mödravårdscentralen). Kramar på dig :)

2010-05-12 @ 22:24:58
Postat av: alexandra

där jag går så har dom båda på samma,så spelar ingen större roll vad jag säger eller skriver :P haha

2010-05-13 @ 11:22:38
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0