Tisdag är 2:a dagen i veckan....

Stämmer gott folk !


Jobbat som vanligt idag och vidare till Mcd för att hämta lite kartonger som behövs nu när vi ska börja smått packa. Idag blir det bara vitrinskåpet som åker ner eftersom hon den där styleist-experterten inte tyckte det va bra att ha uppe till foto och visningarna så bort med det :)

Hoppas processen skyndar på så vi kan få flytta....jaja jag vet tjöta !!! ;)

Va på kalas igår och firade Elice som är gbg på besök. Hon fyller inte förrsen 5 April men då är hon ju hemma i Oslo igen :( Usch att du måste vara så långt ifrån mig.
Lite "Jimmy Jansson" och jag minns allt vi gjort tillsammans och då känns det bättre tills vi ses nästa gång ;)


Har tänkt på en sak. Början av April är massa födelsedagar :)
Fia-4:e
Elice-5:e
Steffi-7:e

Oj,oj,oj harre va det händer grejer :D Men alltid kul med kalas och party ! Trots att man är tyngre och nykter :P


Sen tänkte jag på en annan sak också.... Den 5:e April har jag och Kim varit tillsammans i 1 år och 10 månader.
Vart har tiden tagit vägen..Va fort allt går och snart är vi en till i familjen :) ♥
Minns fortfarande första samtalet jag fick från dig strax innan jag flyttade till Barcelona i Februari 2008,haha sikken dåre jag tyckte du va och undrade bestämt vem du fått mitt nummer av..."din bror" svarade du då. Sen stötte jag ju faktiskt på dig titt som tett lite överallt med men kvällen på ängen uppe i högsbo i Maj 2008 så föll jag...Ja så enkelt va det.... Eller inte,haha !
 Han fick då kämpa för att ens få en öl med mig. Ja just det..Svårflörtad dam ;)
Några träffar och sen hände det där som hände ♥2008/06/06♥  och du fanns vid min sida HELA tiden och höll min hand och har inte släppt tagen ännu.
Älskar dig oerhört mycket.
Vi för alltid.




// A

Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

tack :)

Ja fast det är ganska så enkelt att lära sig. Jag är förvisso intresserad av webbdesign så det kan ju vara därför :)

2010-03-23 @ 18:46:26
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0