Så är det bara !

Fia ringde och väckte mig idag :) Inte ofta det händer men oj,oj,oj idag va hon uppe innan mig ! :D

Just nu känner jag bara för att berätta att allt går ganska bra. Känns så iaf :)

Ikväll kommer mäklarn och ska värdesätta lägenheten och förhoppningsvis lägga ut den på internet så vi kan börja boka visningar...
Jag mår jättebra som gravid i 24 veckan..Inget mer illamående eller "spyande".
Allt rullar på fint mellan mig och Kim,vi myser mycket på kvällarna då vi är hemma samtidigt och man känner sig nykär lite då och då...Vilket är viktigt i ett förhållande !
Och snart får vi flyttat till större och nytt och får en ny fräsch start :D

Oh ja just nu känns det superbra och jag är lycklig !

Så då har jag fått ur mig detta :P

Ha en underbar solig Måndag så ska jag ta tag i städandet !

Kramar A


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Man mår som bäst mellan vecka 20 till 27 och sen börjar det bli jobbigt igen :P vecka 34 var värst för mig om jag inte minns fel :P

2010-03-18 @ 23:16:46
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0