Rena oturen...

Hej hej !

Är tyvärr inte så glad som annars idag. Jobbade på hotellet idag första gången på 4 veckor. Imorse när jag vaknade kände jag att nåt inte stämde.
Men kom upp ur sängen 04.00 och in på toa. Hann knappt över tröskeln ut innan jag kände att synen försvann och jag föll framåt och slog i marken.. Svimmade av helt enkelt... ?? Har aldrig gjort det vid nyktert tillstånd så blev väldigt rädd. Kom snabbt upp igen och in på toa för att spy upp mig själv :/ Då vaknade mannen och rusade upp och undrade vad som hände...Jag va ju inte tyst direkt.
Vilket fall,kom iväg till jobbet och mådde skit. Väl framme kom alla gammla dofter tillbaks som jag sluppit i över en månad och inte mådde jag bättre för det... En timme in på passet började jag grina som ett barn pga ryggen. fick ett sånt där panikslag och det kändes som om 100 knivslag satte sig i svanken.... :(

Inte alls kul...Tog smärtstillande tabletter som jag fått för ett bra tag sen som hjälpte sådär. Ska helst inte köra bil eller vara aktiv när man äter dom,men HALLÅ vad ska jag göra då ?!  Klarade av dagen bra men fick hoppa lunchen för va helt slut.


Ringde läkarn idag och fick råd att stanna hemma resten av veckan fram till Fredag då jag har tid hos honom... Och det jag fick höra då va " antagligen får vi sjukskriva dig på plats redan på fredag"
OHHHH JIPPI !!!!! KUL!!!!!! NOT!!!
Fan gick igenom detta i somras när jag va tvungen att sluta som frisörska och får gå igenom det igen. Inte alls roligt. Visste innan att sökande av havandehandspenning va nödvändigt men nu blir det sjukskrivning ist fram tills förlossningen :( Får ändå se det positivt. Måste ju bli bra så jag kan vara en hel mamma till sommarn. Jobbet på hotellet är för tugnt,det kände jag ganska tidigt in i graviditeten...

Hoppas på det bästa !

Vi va ju på ett ultraljud till den 24/2 och skrutten har växt så mkt och sprattlade och gjorde kullebyttor :)

Här är han/hon igen V.20+5 :)


Nu ska jag och Kim laga kycklingfilé,ris och beasås sen ringa och tjöta av mig med Steff :D

puss och kram

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas allt är bra sötnos. du måste vara rädd om dig!! tänker på dig <3

2010-03-02 @ 01:20:45
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0