Puuufff...

Känner inte för att dela med mig speciellt mycket...


Mår sådär...
Börjat jobba intensivt igen och ska absolut försöka ta det lugnt för mitt barn och min kropps skull men så ligger tanken i huvudet hela tiden... " mammaledighet...inte jobba....fattig..." så vill verkligen få ihop så mycket pengar det bara går fram till förlossningen..
Pratade med försökringskassan för nån dag sen och då fick jag veta rakt av att dom går tillbaks och räknar ut "föräldrarpenningen" genom att gå tillbaks 6 månader innan beräknad förlossning...Jo tack skoj,borta hela februari i Thai och sjukskriven halva mars....grattis till mig. Bra jobbat...Som sagt segt...
Men ska lyssna mer på min kropp nu och speicellt på lilla mage,trots allt innehållet i den som är absolut viktigast !!

Imorgon kommer en homestyleist hem till oss och ska tipsa vad vi kan göra för att få så bra bilder till broshyren som ska ut till grannskapet och även bilderna som ska ut på hemnet.se :) Så vi får sålt lägenheten och kan flytta.

Hoppas eran helg har varit bra :)

Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Jag tror du kan lugna dig lite med föräldrapenningen. Jag och kevin klarar ju oss bra. Visst vi lever ju inte i överflöd men vi har mat på bordet och kan betala hyran. Man behöver inte så överdrivet med pengar :)

kram

2010-03-22 @ 23:31:50
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0