Nu händer det grejjer ;)

Igår la vi ett bud på lägenheten i Flatås :) 
76kvm stor med 2 sovrum :)
Hoppas verkligen vi får den. Ligger just nu på topp i budgivningen så hoppas alla andra lägger sig :P
Kände nästan direkt när jag såg den på internet att det va nåt jag skulle fastna för. Kim tycker också om den men det är ju rena renoveringsprojektet så blir en del jobb...OM vi nu får den !! :D

Skulle det bli så,så blir det att packa för flytt för 6:e gången på 5 år för mig,herregud ! haha aldrig nöjd. Hus-pennygången-Barcelona-Ny lägenhet i pennygången-Hisingen-Mölndal....Och nu då kanske Flatås,jösses !! :) Men är ganska kul att fönya sig. Speciellt nu när lägenheten blir bådas :D

Så håller tummarna...


Denna morgonen har varit lite förvirrande....
Kims pappa Lelle ringer till Kim ca 05.50 imorse och frågar om Kim kan komma och hämta Lelle lite tidigare ( han ska köra hans far till stationen,Lelle ska nämnligen till Barcelona med jobbet) och Kim säger självklart "Ja". Då vaknar jag,upp på toa sen somnar om...Vaknar smått till igen då Kim har kommit upp ur sängen och tänder lampan i hallen....Suck !!! Sen kilar han....
Sen runt 08.00 tiden vaknar jag av att han kommer hem igen...? What ??
Då har hans chefs telefon dött så dom kan inte kommunicera vart Kim ska vara nu på morgonen så han får sitta hemma och vänta tills chefen hör av sig...Hjälp ! haha

Hur som helst,det jag ville komma till var....När jag vaknar ytteligare en gång,då har han gjort frukost på sängen till mig :) Sikken kille ;) Blev helt ställt...Inte ofta det händer så blev väldigt glad :) Och gott va det med.
Tack älskling ♥

Idag går jag in i V.24 ! Går så sjukt fort !!! Längtar !


Nä ska mysa vidare med min Tinki nu...



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0