Miss Morgonpigg !

Vaknade ganska tidigt ímorse..Kim skulle iväg och extrajobba lite och jag kunde inte somna om eftersom han låter och solen siktade rakt in i sovrummet :P
Fast ändå rätt skönt att vara uppe.

Åt lite frukost och fick sen för mig att börja måla första ronden i köket. Alla luckor,lister och områderna runt luckorna ska målas och bli vitare :) Så blev klar med det för ca 30 min sen och ska låta det torka sen ger vi oss på det igen. Känns kul och bra att man får hjälpa till här hemma med det typiska "mans-jobbet" ;) Stolt 'är jag iaf ! :D
Lägenheten måste ju vara i sitt bästa skick nu när vi ska sälja,allt för att få så bra peng som möjligt ;)


Sitter just nu och nynnar till Whitney Houstons "I will always love you" sååååå sjukt bra..Har älskad den sen jag hörde den på pogrammet "Sikta mot stjärnorna" (som sändes i tv 4 för typ 100 år sen haha ) och funderar på att det faktiskt bara är 4 månader kvar tills jag och Kim blir föräldrar...Mamma och pappa liksom...Harre va det går fort. Känns fortfarande som igår när jag betättade för honom om det. Minns blicken och känslan :) Helt underbart ! ♥



Skrutten V. 22+1


4 kilo plus såg jag på vågen denna månaden,jösses... Men vet ju att det kommer mera så bara att förbereda sig ;)



Ska fortsätta lyssna på min smör musik nu och snart börja måla igen !

Massa kramar !!


Kommentarer
Postat av: ida

sjuukt va magen växer, ååååh! pussa på den från mig ;) puuuuss <3

2010-03-14 @ 01:57:25
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Tony Montana

Schysst ölkagge, gumman.. ;) hahahha



puss

2010-03-14 @ 09:37:46
URL: http://partypinglan.bloggsida.se
Postat av: Fanny

Awww så fint, ni kommer få världens sötaste unge :)

2010-03-14 @ 21:54:08
Postat av: Fanny

Awww så fint, ni kommer få världens sötaste unge :)

2010-03-14 @ 21:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0