Ledig dag ?!

Ja som jag sa tidigare i mitt andra inlägg så jobbade jag en del i helgen... Och hade min "lediga dag" idag...
När jag säger att jag är ledig så menar jag aldrig ledig.

Finns alltid massor att göra. Antingen har jag bokat in massa klippningar eller så ska jag träffa vänner och flänger runt i bilen eller så blir det storstädning/storhandling. Ja som sagt en del att göra ändå. :/ Så nu har jag inte en ledig dag på schemat försen söndag den 11 april så ska jobba varje dag fram tills dess... Men det behövs när man varit på semster obetald,ohh ja !


Annars rullar allt på hyfsat.. Läntar som en galning efter våran bebis nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Du sparkar och slår hela dagarna och jag känner verkligen av dig ( svårt att förklara men ni som är/har varit gravida vet vad jag pratar om ) ♥
Har fortfarande svårt att förstå ibland att jag ska bli mamma... Det "namnet" har alltid betytt så mycket för mig och snart är det min egna tur.
Ska uppfostra ett litet liv som ska växa upp och bli en självständig och god medborgare. HUr gör man ??? Ja det är en del som snurrar ibland där uppe i huvudet men jag tror så länge jag och Kim spelar i samma lag så kommer det gå hur bra som helst. Inget köra över varandra eller säga tvärtom utan hela tiden stå på samma sida ! Det är nog nåt utav det viktigaste... Sen förhoppningsvis kommer en del så småningom. Och om nån vecka så börjar föräldrargruppen som vi ska gå i och lära oss allt möjligt så man kan vara något förbered. :)


Är fortfarande lite smått oroad hur Kim ser på saker och ting för han säger inte så mycket,men antar att jag bara ska vänta ut och ge honom lite tid att själv känna efter ? Eller ? :/


Ska jobba imon 05-14 så ska krypa ner i sängen nu. Ha det bäst !


Kommentarer
Postat av: Tony Montana

Jag har ingen medspelare.. =P

2010-03-30 @ 10:34:49
URL: http://partypinglan.bloggsida.se
Postat av: alexandra

nä sant. men då känns det nästan värre att ha det och inte veta vad han tycker /känner :/ Och du hittar en snart ;)

2010-03-30 @ 13:04:52
Postat av: Liv

Haha flåt generad gubbe

2010-03-30 @ 14:38:16
Postat av: louise

han är jätteglad alexandra :)

2010-03-31 @ 18:27:20
URL: http://louisemartinssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0