Helgmys

Varit hos läkarn idag,jippi för det ! Sjukskrivning i 2 veckor till slutade det med...
 Känns ändå okej så jag kan bli helt återställd :)

Sen åkte jag till mamma en stund och umgicks lite med henne och fick med mig Tinki hem :D Inte sett henne på över 1 månad så det känns sååå mysigt att ha henne hemma några dagar :)

Klippt Anna (från fotbollen) idag med,trevligt va länge sen man träffade henne så det va skoj. Höra lite om Hawaii mm..


Hur som helst. Blir en lugn och mysig fredag..Kim har varit hemma idag med ledig ( Jour) så nu ska vi snart sätta på filmen "Avatar" som jag köpte i Thailand och köpa Mcdonalds mmm :P tjockisar !!
Får se om Oskar kommer förbi med,ville få klippt sig innan imorgon så får väl se om han hör av sig !

Sen är helgen smockad. Planer imorgon och på söndag ska jag klippa f.o.m 12.00,sen på kalas hos moster för kusin oscar fyller år sen äntligen hem till Petra och Torbjörn för att hämta massa bebygrejjor :D Toppenhelg !! :) Så nyfiken :D




Trevlig helg bitches !! ;)
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0