Helgen

Helgen har varit stressad och mycket jobb...

Fre : 15-00.30

Lördag : 15-00.30

Söndag : 14-20

Alltså bara massa jobb. Fick jobba själv i köket i lördags och vi hade så mycket att göra... Fick en beställning på 43 menyer som skulle vara klara till kl : 19.15 och det va liksom inte det som brukar vara typ "43 big mac menyer" utan detta va hur blandat som helst..
Ca 16 "happy meal" 8 "mcfeast meny"  OSV.
Harre säger jag bara..MAn hamnade ju efter en del med stägningsrutinerna så fick stressa massor mot slutet och sprang gjorde jag och lyckades slå i magen ett antal ggr... Får allt lugna ner mig. Har nån prestationsångest som jag måste släppa nu när jag väntar barn i magen,som dessutom bara blir större och tungre...

Hur som helst är ledig imorgon och då ska jag sova ut otroligt länge och sen träffa Steffi och klippa lite :) sen vidare och hjälpa fler med att bli snygga i håret :)


Nä måste kila och snygga till mig för att sen åka till jobbet !

Ha det kalas... Puss A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0