Go´morron

Vaknade hyfsat idag...Va väldigt länge sen jag sov till 09.30 :)
Springer ju fortfarande en del på nätterna...Antingen för toabesök eller för ryggen (upp och gå en stund)

Idag ska jag träffa Fia och Nadi en stund sen kl 17.00 ska vi på lägenhetsvisning i flatås och kolla på den enda lägenheten som jag tyckt om hittills i vår prisklass :) Hoppas Kim tycker likadant,för då kan vi ju äntligen flytta !!!
Skulle vara så skönt med en helt ny lägenhet som bara är våran och större än innan och precis så som vi vill ha den. Visst känner mig hemma här i mölndal men ändå inte. Kim köpte ju denna lägenheten själv för hans pengar och nånstans så har jag bara känt mig som en inneboende även om han har försökt så gott det går med att få mig att känna mig hemma !
Men nu blir det liksom annorlunda för nu köper vi nytt ihop och då kommer det kännas mycket bättre :)

Strax efter visningen ska vi på återbesök hos kiropraktorn som nästan "lagade" min rygg direkt. Känns otroligt mycket bättre efter första besöket då han knäckte hela mig inprincip haha så blir nog ännu bättre efter idag :)
Så kan nog börja jobba på måndag igen. Ser jag fram emot. Man blir ju galen av att bara gå hemma...

Imorgon får vi våran nya bil med :) Kim har sålt sin "Ferrari" som han gärna kallar den fast vi som sett den vet ju att det INTE är en "Ferrari" ;)
Så nu får vi en "Ford" combi,kul !

Har kvar min älskade Tinki här så ska ta mig en morgonpromenard med henne sen äta lite frukost !

Ha det bäst ! / Alexandra


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Ja och det är inte så långt kvar nu :) Tiden går ganska fort dom sista veckorna, tills vecka 35 i alla fall :P Och nu är det vår också och då kan man ju hitta på en massa saker :)

2010-03-10 @ 10:40:11
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Tony Montana

Det där jääävla springandet på nätterna kommer ALDRIG att ta sluut.. =S jag är skitless på att vakna på nätterna.. det är nu först som jag har börjar lära mig att somna om efteråt.. ångest hahahaha



pusss

2010-03-11 @ 08:23:33
URL: http://partypinglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0