Fotografering :)

Nu va det klart allesammans ! Imorgon kommer hela annonsen på lägenheten upp på "hemnet.se" och ni får gärna kika in hur lyan ser ut just nu.Får söka område Mölndal,2:a,ca 53 kvm mm så hittar ni nog....
Tragiskt att vi måste flytta härifrån när det är så sjukt fiiint,men ska göra mitt bästa för att få det vackert i den nya lägenheten med ;)

Jättefina bilder blev det iaf och ska bli jätteskoj att se hur allt blir ihop som en internet-annons. Kommer även i GP på måndag (29:e) och sen Mölndalsposten den 7:e April :) Oh såå skoj !!


Har även träffat kära Fiia idag och kämpat med hennes hår.. Vill ju ha förlängning som hon tjötat håll i huvudet på oss alla om,och äntligen blev det gjort idag :) Som jag såg det verkade hon väldigt nöjd. Fast är alltid lite jobb med hårförlängning. Kul att få hjälpa till,speciellt vännerna :)






Idag går jag in i vecka 26 !

Nu är det bara 14 hela veckor kvar tills du kommer min lilla skrutt. Både jag och din pappa längtar otroligt mycket efter dig men först ska vi flytta så du kan få ett eget större rum när du blir äldre :)  Vill bara hålla om dig,mysa,lukta på dig och visa upp dig för allt och alla och känna mig stolt att du finns !! ♥
Ses snart. Älskar dig /Mamma


(Bild från Natusanrekalm)


Ha en mysig torsdag gott folk ! Puss




Kommentarer
Postat av: Tony Montana

gooos! <3

2010-03-26 @ 17:39:36
URL: http://partypinglan.bloggsida.se
Postat av: louise

längtar sjukt mycket tills den lilla ungen kommer, tänker på det varje dag typ ♥

2010-03-27 @ 18:01:26
URL: http://louisemartinssons.blogg.se/
Postat av: alexandra

ohh ja masa mys !!! :D



Louise det gör jag med :) va kul och spännande det ska bli med en liten en :) och du kommer bli världens bästa faster :)) <3

2010-03-28 @ 00:57:10
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0