Flicka ?!

Hej allesammans !

Igår va jag på tjejmiddag och min kära moster tillsammans med mamma och deras barndomsvänner :) Dom åt räkor och olika ostar och drack vin. Själv fick jag  en helig panpizza och sodavatten :) Va så gott ! Åt lite baguetter med ost med,mums !

Iaf...
Senare under kvällen då damerna fått i sig lite vin tog moster fram en kedja med en stjärnformad diamant på som hon började prata med och fick fram ett "Ja" som visades när diamanten började göra ringar i luften... ? "Whaaaat ?" tänkte jag,moster rörde inte ens armen ??? :/ Skrämmande....Och diamanten visade även ett "Nej" genom att göra en rak linje i luften fram och tillbaka... Så sjukt overkliget men fräckt va det...

Varje gång Annika (moster) sa "Tack" så stannade den :O haha jag har lite svårt för det där men fan det va riktigt fräckt !
Så Annika la diamanten på min handled,precis där jag har mina 3 små stjärnor (tatueringen alltså) och lyfte upp den nån cm och väntade...Helt plötsligt började den snurra runt,runt,runt en STOR ring,vi pratar alltså en STOR ring,harre va den va igång...
Va så sjuk...Sen tog hon även diamanten och lät den bara hänga och frågade "Kommer Alexandra få en pojke" och efter en liten stund började den göra den där raka linjen som betyder "Nej"...Haha såååå sjukt !



Så tydligen allihopa så ska jag och Kim få en liten prinsessa :D haha nu är det bara att vänta och se vad som komma skall !  Jag blir ju överlyckligt vad det är blir !!! ♥


Men ville ändå berätta för er... :)

Ha en kanon onsdag ! Puss // A


Kommentarer
Postat av: Liv

Hihi säger ju de :D

Själv vart de en pojk på mig när vi gjorde, dock en flicka över Adams handled, läste nånstans att man kan göra de över pappans handled också :P

Spännande :D

2010-03-17 @ 13:22:16
Postat av: Pernilla=)

läskigt :P men fräckt. Hoppas du och bäbisen och kim mår bra:)

2010-03-17 @ 20:04:52
URL: http://pernillaivarsson.blogg.se/
Postat av: ida

haha det var sjukt coole ändå ju :D

2010-03-18 @ 01:41:18
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Coolt .. :D

aja men min present går ju till både könen så de bra, och bara det mår väl den lille knodden så e tant fiaa LYCKLIG <3

2010-03-18 @ 12:55:13
URL: http://sophilette.blogg.se/
Postat av: alexandra

haha ja testet va riktigt fräckt :)



jag håller med tant fia...så länge bebisen är frisk så är jag också lyckligast i världen ! :)

2010-03-18 @ 14:38:17
URL: http://alexandriita.blogg.se/
Postat av: Tony Montana

åååh, sånt där är jättefascinerande! =) min "syster" gjorde sånt på mig en gång.. det va riktigt coolt! pojke eller flicka.. skitsamma, bara den luktar gott! :D



puss

2010-03-18 @ 21:04:01
URL: http://partypinglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0