Är det sant ?


Ja det undrar jag med...Va hände där liksom... ?

Jobbade igår frukost på hotellet...Fick höra av en ivrig Morgan att Mats Sundin va på besök i Gbg och bodde hos oss !!! What ?? Ohh fan va nice (eftersom jag är lite kär i hockey så är det ju himlans skoj !)
Iaf..Han skulle haft roomservice från början men hade tydligen ångrat sig och ville komma ner och äta och nervös som jag va intalade jag mig själv att inte ens titta på honom när han kommer ner utan jobba på som vanligt..Vara lite nonchalant sådär ;)

Gick ju sådär bra.... Det första han gjorde när han kom ner va att ta frukost vid flingorna och där stod jag och grejade,så när jag insåg att han va på gång så gick jag...haha så löjligt :P
Sen va det dags igen...Stod och plocka disk precis vid buffèbordet och där va han igen !! Och helt plötsligt tittar han på mig och säger : "hej"

Jag svara-"hejsan"

Sundin-"vilken otroligt fin och god frukost ni har"

Jag- "Nämen tack så mycket..Hoppas det smakar" (så ler jag stort...)

Sundin- "Det tror jag allt..eller hoppas det...eller vaddå skulle den inte det ?" (Så ser han lite fundersam ut) 

Jag- "Jo absolut,jag har själv smakat och tycker om allt" (ler sjukt stort..skrattar t.o.m.)

Sundin- " Jaha....va bra..." (ler lite smått och förtsätter plocka mat)

Jag springer därifrån i panik in till Anna i diskrummet och berättar allt...

Asså va är de för fel på mig ?! haha "jo absolut har själv smakat blablabla...vem svarar så ???
Jaja hur som helst så är jag otroligt nöjd att vi fick en sådan komplimang av just Mats Sundin för tänk ändå hur många hotell han har bott på genom åren...Harre ja,så status på den ! ;)
Vågade dock inte fråga efter en autograf,fegis jag vet...



Sundin-NHL-Toronto

Efter det ena jobbet igår va det dags för det andra....Började på Mcd kl 12.00 och jobbade till 19.30 alltså körde jag 12-tim pass igår..Just det skoj verkligen ! Va helt slut... Men ville ändå träffa Elice så åkte hem till henne sen bestämde vi oss för att bowla lite och åkte tillsammans med hennes föräldrar och gjorde det :) Kul som tusan och jag vann ;) Mohahaha...

Uppe med tuppen och ska ta mig en dusch sen iväg och jobba på Mcd igen 12-21.. :D


Ha en underbar helg ! Puss A








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0