Alexandra....

OM JUST DIG

Namn: Alexandra Palm
Född: 22 Maj
Bor: Mölndal,Gbg
Smeknamn: Alex,pinglan..
Familj: Mamma,bror,syster. Sambon Kim och snart våran lilla skrutt som kommer i Juli :)
Jobb: Utbildad frisörska men jobbar just nu som frukostvärdinna på hotell och extra på Mcd. 

HAR DU UNDER DENNA MÅNAD

Saknat någon: Ja
Ångrat något: Nej
Ljugit: Nej
Svikit någon: Hoppas jag verkligen inte..
Känt dig sämst: Händer lite då och då..
Gråtit: OH ja !
Skrattat: Absolut !
Varit sjuk: Ja
Varit utomlands: Japp,kom hem från Thailand den 22 feb.
Träffat någon som du chattat med på datorn: Vännerna såklart.
Kysst någon: Ja,Kim :)
Hoppat hopprep: Nej tyvärr...

KÄNSLOR

Gråter du ofta: Nu under graviditeten händer det lite VÄL ofta ;)
Skrattar du ofta: Ja det tycker jag.
Hur känner du dig just nu: Trött men glad.
Hur har du mått den senaste tiden: Förvirrande men bra. 
Har du funderat på självmord:
Absolut INTE.
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: Ja,det har väl alla ?
Blir du lätt förälskad: Nej. 
Är du kär i kärleken:
Nej men i Kim. 
Tror du på ett för alltid:
Ja men det krävs jobb.
Är du förälskad just nu: Jaaaa !!
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: 1
Har du blivit sårad av kärleken: Ja.
Har du blivit lycklig av kärleken: Ja då.

UTSEENDET PÅ DIG

Brunett eller blondin: Blondin
Ögonfärg: Blåååå
Långt eller kort hår: Mellankort
Stil: Det jag tycker om.
Brukar folk säga att du är snygg, söt, vacker: Ibland.
Har någon sagt att du borde bli modell: Ja,fast mest när jag va ungre och mindre :P
Har du långa naglar: Nej,går inte på jobbet.
Sminkar du dig: Ja
Varför, är du inte vacker utan? Jo,det tycker jag. Men Känner mig fräschare med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0