Vilken vecka...

Ja jag säger då det. Hänt ganska mycket denna vecka. Kanske inget sådär jätteviktigt (förutom Liv och Adams debut som föräldrar i Onsdags) men ändå en del...
Haft mycket i huvudet. Både positivt och negativt....

Igår va en helt okej kväll.. Började med lite middag här hemma. Bjöd hem Conny på Potatisgratäng,fläskfile och beasås. Goooott ! Sen gick vi vidare till Alex gård där ett gäng satt och drack. Alex fyllde dessutom år igår :)

Efter nån timme blev folk fulla och jag kände mig obekväm som vanligt. Höggravid och sitter mitt i bland dessa människor som både vill synas och höras (ta mig inte fel,jag är inte bättre själv när alkoholen slår till) men va ju så länge sen jag upplevde det där själv,så lite svårt att anpassa sig :P

Kim som gett mig ett löfte om att hålla sig hyfsat nykter 4 veckor innan beräknad födelsedatum höll sig i ungefär 1 timme,sen spårade väl han ut han med. Min bror hade med sig nåt rent och stark som knappast NÅGON KILLE sa nej till. Uscha mig. Så jag fick nog runt 23.30 tiden och ville hem. Kim följde snällt med men va inte nyktrare för det. Jaja får väl sluta gnälla... Eller ?


Hur som...
Lördag idag och natten har väl inte varit den bästa. Tror bebisen knappt för plats nånstans där inne längre. Minsta rörelse gör så fruktansvärt ont :/ Slår och sparkar och knööör som vi göteborgare skulle säga. Ajajaj... Så sprungit upp och ner på både toan och bara för att gå lite. Kan knappt ligga still när lillen leker rövare där inne. Hittar ingen bra ställning alls att sova på nu när man är så stor... Etersom det är första gången så är det väl aldrig lätt.



Men nu är det verkligen inte långt kvar,så ja jag kan hålla ut och kämpa på !!! Vill bara att det lilla livet ska komma ut nu så vi får träffas ♥




Nä lite fotbolls-VM och slapp i soffan med en smått bakfull Kim är väl aldrig fel ?! :O

Ha en fortsatt trevlig helg
// A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0