Tidigt Tisdag...

Go Morron !!


Ja som vanligt så är vi igång på vardagens spår. Kim går till jobbet och Alexandra kan inte somna om....
Har dessutom sovit fruktansvärt dåligt inatt. Va länge sen jag låg och vred på mig såhär mycket och gick upp och sen till sängs,upp och till sängs flera ggr under natten....
Har haft massa tankar i huvudet om allt möjligt.


Mest om förlossningen och när det ska ske. När har den lille bestämt sig för att komma ut tro ? :)


Sen vad vi behöver handla hem,va nära att gå upp runt 03.00 inatt och skriva en lista så jag inte glömmer :/


Sen boka möta med Anna på banken. Har äntligen fått sålt min bil,eller aa vi har nog en deal som går igenom denna vecka. Är så otroligt lättad för det.
Ska bli så skönt att slippa dom extra utgifterna när jag egentligen inte behöver dom. Kommer bli mycket promenarder eller västtrafik men sen finns ju helgerna då vi har våran andra bil som jag kan låna då Kim inte jobbar :) Kommer bli toppen ! :D



Jag och Kim log som vanligt och småpratade lite igår kväll innan han somna som en stock.
 

Det va en sån ren mysfaktor och jag sa till honom igår att det va länge sen jag kände mig såhär lycklig.
Ta mig inte fel... Har alltid varit kär men inte på detta sättet,utan nu känner jag mig verkligen lycklig. Allt faller liksom på plats.
Bebis på gång,äntligen köpt lägenhet och fått flyttat och allt flyter på så bra det kan :)
Och Kim svarar " Va skönt och kul att du känner så just nu efter 2 år" och han såg så stolt och glad ut,haha !
Ja men visst är det så ??

2 år har gått men man mår som allra bäst nu,underbart !!


Får nog ta mig en morgon promenard med Tinki snart. Hon tycker inte det är kul att jag är vaken och inte går ut med henne det första jag gör. Så sitter alltid och tittar och ger mig den där blicken...


Ha en go Tisdag
// Alexandra

Kommentarer
Postat av: Sandra.R

Helt underbart för er, snart är tiden inne! Det ska bli kul att veta hur det varit för dig med förlossningen och hur det är med lillen.. Hoppas er det bästa, Sandra!

2010-06-08 @ 16:07:43
URL: http://sandriic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0