Sol och hav :)

Idag har det varit en varm och bra dag.


Träffade Steffi och Räkan runt 12.00 och vi drog till kullen och låg och sola nån timme och sen blev det lite för varmt för min del. Min allergi sa ifrån ganska bra också.. Ligga så i högt gräs och sen ta sig i ansiktet. Fick en go svullen mun och det började klia :/


Så väl hemma la jag mig på soffan och försökte vila lite.


Kim ringde runt 16.00 tiden och frågade om jag ville med och bada. Är själv lite skeptiskt till att bada så kallt såhär en vecka innan skrutten ska komma så jag tackade nej till bad men åkte med för att hålla han sällskap. Ingen som va sugen på att följa med Kim så jag ställde upp såklart !!
Väl ute i fiskebäck träffade vi på Tomas (Södertälje,många känner honom som det) och han höll på och meckade med båten sin. Så vi höll oss där omkring och Kim fick sitt dopp som han så gärna ville ha.
Tomas behövde även lite hjälp med båten så varför inte ? Jag satte mig och solade på ett berg och Kim fick hjälpa till ;)
Mysig eftermiddag helt enkelt....




   
Fiskebäck :)



Efter det åkte vi och handlade Thaimat. Både jag och Kim va alldeless för trötta för matlagning idag :/


Nu börjar matchen mellan Spanien och Portugal- ANIMO DE LA SPANIA !!!!


Ciao amigos. Buenas noches....


/Alexandriita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0