Onsdag 2/6-2010

Morron !!


Som vanligt vaknar jag av Kims väckarklocka (denn meningen börjar bli lite tjötig i bloggen) men men så är fallet ;)

Men lyckades somna om för en kort stund då jag vaknar ytteligare en gång då han ska pussa mig "hej då" och samtidigt säger "baby....baby.....vakna..." och jag bara "jaaaaaaa jösses va är det ?"
Då frågar han "kan jag ta yogurten i kylen...?"


Men harre ! JA TA DEN,LÅT MIG SOVA - Va ungefär det ända jag tänkte och gav honom en sur blick som ungefär sa "tack för att du väckte mig"

Men inte lyckades jag somna om och har varit vaken sen 06.30 och kan bara inte somna om !!
Så nu sitter jag och hänger i soffan och vill att klockan ska gå så dagen kan börja :)


Ska till MVC idag. Va ca 3 veckor sen jag va där senast och känner fortfarande att det är lite jobbigt att gå dit. Känner inte att min barnmorska lägger ner för mycket tid på att lära känna mig och verkligen prata och lyssna på mig.

Känns mer som ett "in och ut" möte varje gång. Lite frågor hur jag mår och sen hej då.... :/
Jaja förhoppningsvis ska vi prata amning och förlossning idag annars så kommer jag fråga henne om det. Vill känna mig trygg med min egna barnmorska eftersom detta är första gången dessutom !

Hur som helst så hoppas jag på att det högst är 1 månad kvar sen ska lillen ut ;)


Varför finns det människor som gör livet svårare än vad det behöver vara ?
Lögner och osäkerhet kommer man ingenstans med.
Det resulterar bara med att man blir elak och falsk.
Och vem vill frivilligt vara en sådan person ?


// A


Kommentarer
Postat av: Steff

Hoppas det gick bra idag på MVC :)

2010-06-02 @ 18:29:49
Postat av: alexandra

tack hjärtat det gick super :))



Kösseliköss

2010-06-02 @ 18:44:54
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0