MORGONPIGG ?

Ja det får vi väl nästan kalla mig. Klarvaken när Kims klocka slår 06.05 :/

Fast idag vaknade vi så mysigt. Radion på och Melissa Horns - Falla fritt spelades... Den är så sjuuuukt bra,och solen sken in i sovrummet,mysfaktor på den :)


Fortfarande väldigt förkyld och kroppen känns bara klen. Har inte mycket ork till nåt just nu faktiskt. Igår lyckades jag hjälpa till och tömma ett förråd som vi fått lånat till vårat EGET förråd (äntligen) och det tog på krafterna.
Så får se om det blir nåt med Steffi idag. Känner knappt för att resa mig ur sängen :(

Men är ett måste eftersom min lilla Tinki måste få sina promenader :)

En glad nyhet är iaf att vi hittat BB-väskan :D Den försvann där ett tag i flytten och eftersom våra privata saker låstes in i ett rum som våran styrelse hade nyckeln till,var det lite svårt att ta reda på om den packats med vagnen eller inte ?! :O Men nu vet vi :)


23 dagar kvar nu tills vi får träffa dig min lilla skrutt ♥

Nä nu får det nog bli morgonpromenard med Tinki. Hon ger mig blicken som vanligt :P

Ha det gott / A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0