Halloj !!


Go kväll :)


Idag har jag inte gjort fööör mycket. Åkte hem till Helen och gjorde henne fin i håret sen hem och tagit det ganska lungt.
Vi hade planerat mat men Kim fick lite bebissjuka och ville inte ha just det jag planerat till oss så då fick det bli hemkörning :P

Så nu väntar vi in maten och matchen i VM mellan Australien och Danmark,ska bli kul att se hur detta går :)
För er som inte förstår hur man kan vara intresserad av fotboll,försök inte förstå..  Det är nåt man oftast växer upp med. Har själv spelat sen 7 års ålder och gör det än idag,dock inte nu under graviditeten men vill ju självklart göra det så fort jag kan :)



25 dagar kvar till BF och tänker inte allt för mycket på det. Läser fortfarande och lär mig mer och mer,men som jag sagt innan så är det väldigt svårt att vara förberedd på förlossningen mer än psykiskt.



Imorgon kommer Steffi hem med,jippi för det !! Hur har jag fått dagarna att gå när hon inte varit hemma... ??
Haha nu låter jag väldigt besatt av hennes sällskap men är oftast Steffi som kan ses nu när man går hemma på dagarna...
Fast hon är då väldigt upptagen ändå för att vara arbetsökande ;)
Men iaf,ska bli kul att träffa henne igen.
Vi ska ses på Tisdag och åka till torget och kolla lite affärer,fika och bara umgås !!



PS: Liv jag håller tummarna ännu ett natt på att eran lille bebis vill titta ut !!




Nä en go dusch innan maten kommer skulle inte sitta fel.

Ha en fortsatt mysig söndag..
//A


Kommentarer
Postat av: liv

Tackar och bockar, håll så hårt du bara kan =)

2010-06-13 @ 22:36:02
URL: http://livligaskutt.blogg.se/
Postat av: liv

Jaa de låter hur bra som helst...

Bara umgås vi stora, otympliga :D

Slå en pling när du har tid, har inga pengar på mobilen nu igen, haha..

2010-06-14 @ 15:18:18
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0