Håller med Liv !!!

Jag läste precis Livs blogg och kände att jag måste göra ett liknande inlägg...


Kolla min mejl och hittade massa bilder på hur jag egentligen borde se ut,alltså som jag sett ut tidigare och SKA göra efter graviditeten.


Jag började även lägga på mig innan jag blev gravid,säger inte bara att det har med graviditeten att göra. Men jag har ett MÅL,ett MÅL som jag bara ska nå... Ska försöka så gott det går när bebisen kommit att få lite tid att komma iväg till gymmet och självklart börja spela boll igen ( är ju född till det där )
Hoppas bara tiden räcker och nån timme om dag/eftermiddagen ska inte skada :)



Ohh får nästan ångest när man ser tillbaks och ser hur hyfsat snygg man ändå varit :P


DÅ :

   


NU :

 




Så jag håller med Liv totalt. Kanske inte blir lätt att hitta ork eller tid. Men förändring ska det bli !!!


Kommentarer
Postat av: liv

tummen upp för oss och våra kommande kroppar :D

2010-06-11 @ 13:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0