Fredaaaag :D

Hej hopp !!

Jag säger bara,sikken tur att jag inte jobbar längre. Kände aldrig av hur trött jag var i början och in mot mitten av graviditeten men nu... Harrejösses.
Så fort jag har varit igång en hel dag så är jag helt slut på eftermiddagen/kvällen. Rödsprängda ögon och vill inget annat än hoppa i säng :/

Men får inte somna för tidigt för då går jag uppe från 03.00 och kan inte somna om. Men oftast går jag uppe en stund. Toabesök och dricker lite (blir otroligt torr i munnen) och sen lägger mig ner och lyckas ändå sova några timmar till :)


Idag kom Steffi förbi mig med jordgubbar och vindruvor som hon köpt och ville ge mig. Jag blev så glad. Får aldrig nåt så spontant så blev väldigt glad. Hon hade tydligen hört tidigare när vi pratat i telefon att jag va lite smått trött och upprörd på det mesta och ville påminna mig om att jag är gravid och ska ta det LUNGT ! Jaha just det,tänkte jag !
Så tack hjärtat. Det behövde jag ! ♥

Strax efter Steffi gått ringde det på dörren och Fia hade hittat fram ;)
Så klippte henne jämt och fin så hon kan låta det växa och tjötade lite sen va hon där ifrån med.

Då kom Julia,haha...Hade en hel del besök idag med andra ord. Och hon skulle på studentbal så jag gjorde henne grymt snygg. Fick en snygg "flät-hatt" som jag kallar det och fina,busiga vågiga lockar ( försökte sträva efter Lauren Konrad,tror jag hon heter) Ja "The Hills" bruden iaf.
Och Julia blev så fiiiin. Sminkade henne dessutom och hon blev själv väldigt nöjd. Alltid lika skoj när man gör ett bra jobb !
Hoppas du får en lyckad kväll !!


Och nu sitter jag och väntar in Kim och Conny som skulle tipsa på hästarna en snabbis,sen ska vi laga tacos och ta med oss ut på gården och sitta och njuta av kvällssolen. Kommer nog förbi lite mer folk som ska ta sig en kall och hålla oss sällskap,mycket trevligt !

Sen får det nog bli sängen hyfsat tidigt för mig. Jag är verkligen helt slut. :/



 
Imorgon firar jag och Kim 2 år tillsammans !

Kan inte förstå att det bara gått två år sen vi bestämde att just den 5 Juni var våran dag.
Efter många om och men så blev vi ett par och har inte ångrat det en sekund.
Så vi ska ut och äta och njuta av varandra hela dagen :)
Älskade dig då,älskar dig nu mer än nånsin.
♥ Vi 2 ♥ Snart 3 ♥
Älskar dig enormt mkt!!!
Från sommarn 2009.


Trevlig helg på er !!
Kramar // Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0