......

Tycker det här med att ta andras ord och meningar i ens blogg börjar bli lite väl mycket...


Ens blogg ska vara personlig och speciellt när det kommer till att skriva om sin graviditet !
Mina 9 månader för mig är otroligt personliga och jag väljer att gärna dela med mig av mina erfarenheter och upplevelser men då hoppas jag att ni kan respektera att dom ÄR MINA !


Namnet "skrutten" är verkligen personligt för mig. Det är namnet på det barn som JAG bär på i magen...

Blir arg och besviken när jag ser att man inte kan skriva precis vad som utan att det ska finnas på nästa blogg dagen efter... :/

Hoppas du skärper dig och gör din blogg mer personlig !!


Kommentarer
Postat av: Tony Montana

Who did that?!



Det finns bara EN "skrutten", i din mage.. EN "Bebban", i min mage och EN Noel, sugandes på Livs tuttar.. =) Någon har inte riktigt hajat det där..



puss

2010-06-28 @ 08:33:25
URL: http://partypinglan.bloggsida.se
Postat av: Tony Montana

jävla sugga.. skit i henne.. eller försök iaf, gumman..



puss!

2010-06-28 @ 08:41:09
URL: http://partypinglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0