3/6 - 2010

God eftermiddag allesammans !!


Idag har varit en sån dag då jag inte känt mig speciellt gravid. Iof. Känner självklart att jag är med barn men har liksom gjort en hel del idag. Så skönt att röra på sig !

Åkte till gamla jobbet runt 12 tiden och träffade Morgan,Freddan och Karin,det va skoj. Känns som så länge sen så skönt att få tjöta av sig lite med dom :)

Efter det ringde jag Fia och hämtade upp henne ute i Brottskärr där hon jobbade för dagen och vidare till havet med Pernilla,Simon,Issa och vovven Freja. Så mysigt. Dock lite kallt. Blåste som in i bänken men ändå sken solen och man har nog fått lite färg :P

Raka vägen hem efter det och har precis klippt Kigge,blev bra som alltid ;)

Så skulle ju en kille kolla på bilen idag men och äntligen kände jag att detta kan nog gå vägen. Men icke... Va iväg och tvättade den och hade mig och väntade in honom.... Sen har han stake att ringa och säga att han tittade på en bil innan som han köpte direkt,jag bara va ????? Jaha här har jag förberett för att han blev så himla förtjust i min bil så ringer han 20 min innan han skulle vara här och berättar detta.
Blev så sjukt besviken och la inprincip bara på luren... Tack för den !!

Jaja nu ska jag laga lite mat tänkte jag.. Får bli pasta med ost & skinksås idag :) Gott !!!


Slänger upp lite bilder på mig och Kim när vi va på Triumf i förregår och köpte glass :)


     

Älskar dig !!


Nu blir det film och mys i soffan...

Ha det gott ! / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0