14/6-2010

God dag

Sitter i soffan och tittar på "Unga Mödrar" och även på min man som somnat gott här brevid. Alla är extremt trötta idag,varför vet jag inte ?!  :O

Funderar lite på vad vi ska äta... Fläskfilé med pasta ? Eller Kyckling med curry ? Humm.. Blir nog det första alternativet tror jag :)


Idag har Camilla och Loke varit här några timmar. Dom renoverar badrummet hemma hos Camilla så dom behövde nånstans att bada och duscha.. Så varför inte här ? Vi bor ju så nära :)
Så dom kom runt 11.00 och Loke va i full ståhej med massor energi.
Lekte runt lite och såg till att Camilla fick duschat i fred sen va det Lokes tur att bada... Och efter det blev han helt slut.. Somnade direkt på soffan och sov ca 1 timme... Sen va han smått trött och grinig så dom gick vidare till Therese och Leia.

Då va det min tur att känna av tröttheten... Oj,oj,oj va slut jag var.
Jag säger då det. Tur att när man blir mamma att man börjar från 0 år + och inte direkt in på 2 år ålder för det hade man nog aldrig klarat.
Man får liksom chans att växa med sitt barn och vänja sig vid saker som komma skall ;)


Nä nu kurrar magen som bara den så får börja med maten. Kim snarkar dessutom så här kan man inte sitta kvar :P


Ha det gott / Hungriga jaaaag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0