10/6-2010

Morgon allesammans !!


Igår va en mysig dag. Hade fullt upp därför blev det inget inlägg :/ Solly !!


Vi va på föräldrargrupp 08.00-10.00 och ja,jag vet..Jag sa "ingen mer föräldrargrupp"  men min barnmorska lyckades övertala mig att vi skulle ge det en chans till och efter igår känns det helt ok :)


Efter det va det dags att städa bilen. Säljer den imorgon så vill ju att den ska vara i bästa skick :)
Jag och köparen ska ses på min bank kl 11.30 och skriva kontrakt och kvitto och sen är hon borta min lilla pärla... :( Smått ledsamt men ändå nåt jag måste göra. Har ändå ingen användning av den så direkt efter bebisen kommit.


Runt 12.00 tiden åkte jag hem till Liv. Köpte med mig glass,frukstcocktail,vindruvor och kaka så vi hade nåt att gotta oss med under tiden jag är där... Kan ju ta sin lilla tid när vi ses :P
Även Sandra kom och jag klippte henne :)¨
Va riktigt trevligt och vi tjötade i flera timmar om allt mellan himmel och jord !


Strax innan 16.00 va det dags att dra sig hem för att hämta upp den blivande köparen till bilen som bara ville kolla upp en pytteliten lackskada som uppstått utav ett stenkast i främre delen av bilen. Men när vi väl va på "Kia Motors" så va det ingen större deal utan nåt man måste underhålla själv med lackfärg. Så nu är alla problem ur världen och imorgon är min lilla "fia" borta :(


Idag har jag lite att fixa med. Åka till "Kia" och köpa lackfärgen och sen åtgärda den lilla skadan. Fylla i köpeskontraktet och dessutom åka förbi "Baby-proffsen" och hämta ut ett startpaket som jag anmälde att jag va intresserad av för nästan 4 månader sen :P haha oj,oj,oj va tiden gått fort...


Sen ska även barnvagnen upp från förrådet och den ska fräschas till och bäddas i ordning !



Idag går vi in i V.37 (alltså 36+0)



Bebismage 35+6

Nu är det inte långt kvar... Längtar ♥

Nä nu måste jag börja fixa och dona lite sen iväg på mina ärenden ;)
Ha en gooo Torsdag !
/Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0