GRATTIS KIM PÅ FÖDELSEDAGEN

Idag fyller min man 24 år. Jösses. Snart 30 jue :O


Väckte honom runt 10.00 tiden imorse och hade gjort frukost på sängen och massa presenter :)
Han fick även höra min ljuva stämma till låten "Ja må han leva".


Skadad för resten av livet ??
Ja det kan man ju undra,haha...




Hans min säger mer än vad jag behöver ;)




Vi har precis varit och handlat inför middagen ikväll och ska snart börja förbereda lite och absolut städa. Är ett måste ca 3 ggr i veckan i detta hem... Varför vet jag inte.. Jag är nog lite vääääl rumsren av mig men skyller på min mor ! ;)




Har för övrigt haft en hemsk natt. Igår kväll runt 20.00 började värkarna ta i sig rejält. Jag hade så ont så jag visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen. Inga regelbundna sammandragningar tyvärr men smärtan va olidlig...
La mig i ett varmt bad som hjälpte lite men kände fortfarande av smärta i ryggen och ljumskarna. Så jag ringde in till förlossningen runt 01.30 igår natt och bad om hjälp.

Jag va helt slut,har ju sovit så dåligt denna veckan och sa att jag helt enkelt inte orkade mer... Pratade även med Grynet som faktiskt va vaken och hon tyckte också jag skulle ringa och se vad dom säger.
Så barnmorskan sa åt oss att komma in men att det hon kunde göra va då att undersöka mig och även köra CTG och kolla bebisens värden mm så allt va okej. Så det gjorde vi. Fick smärtstillande och sovpiller med mig hem så jag lätt kunde somna,trots att jag hade oerhört ont fortfarande....


Va hemma igen runt 03.15 och kunde somna igen runt 04.15 :/
Som jag sa, jobbig natt !!



Men fick ändå hyfsat goda nyheter av barnmorskan så går hemma nu med värkar som kommer och går och ser det nästan bara positivt :D



Fortsatt trevlig helg allesammans,det ska jag försöka ha iaf :)
/ Alexandra


 


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar!

Hoppas att bebisen kommer idag så får Kim värsta presenten :P

2010-07-17 @ 15:31:30
URL: http://Http://grynis.blogg.se
Postat av: Tony Montana

det tar sig sa mordbrännaren! :D



heja heja! Bebisen är på G..



puss o kram

2010-07-18 @ 09:44:06
URL: http://partypinglan.bloggsida.se
Postat av: liv

då är det nog garanterat att han har sin kompis på utsidan :D ja det va jätteskönt att komma hemifrån lite, tack för att vi fick komma =) Ringer dig imon :) <3<3

2010-07-18 @ 21:37:29
URL: http://livligaskutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0