Tung måndag..

Imorse när jag kom till jobbet trodde jag inte det va sant. '
Under helgen har personalen fått höra att det skulle vara stäng efter frukosten på söndagen men icke,utan på kvällen va det tydligen dags för "Clud Sandwith" så han/ hon som jobbade då hade en halvtimme på sig att röja undan det vi hade ställt kvar från frukostbuffén och allt låg huller om buller...
Ingenting låg där det skulle och jag och Morgan fick panik imorse,hjälp ! Men så tur va ringde morgan Karoline som kunde komma in lite tidigare så vi hann tillslut och fick i oss lite frukost....
(Som jag fick behålla i ca 30 min innan det kom upp igen :/ KUL ! )

Dagen rulla på och jobbade 45 min lunch sen hem.



Har kollat på Oprah idag och såg en intervju med självaste Whitney Houston. Den va så jäkla bra och hon kändes så äkta och va hon har gått egenom...Och känslosam som man är så fällde man en tår här och där..
Man ska ju inte klaga haha :P Riktigt bra va det iaf. Har alltid älskat WH så det va ett måste att se :) Nu är det första avsnittet på från serien "Glee" med som jag måste kolla på så hoppas ni haft en bra måndag eller iaf en bra fortsättning :)


Ha de / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0