Torsdag - En Bra Dag !

Japp så är det.

Hade en lite besvärlig natt natten till onsdag då jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Tror jag kände av kraftig foglossning och höll på att dö- BOKSTAVLIGT !!! haha Aj,aj,aj...Grinade som en 3 åring och Kim va förvirrad som aldrig förr. Han visste varken ut eller in. Fick tillslut ringa mamsen min mitt i natten och fråga henne om råd och eftersom jag va i panik som hjälpte det att ringa mamma för hon lyckas alltid hålla sig så lugn,vilket hjälper mig otroligt mkt !! TACK ♥


Fick ringa massa telefonsamtal igår för att få tid hos både en sjukgymnast och läkare så det blir ordning på mig. Min barnmorska tror det kan vara lätt ryggskott också och det gör ju inte saken roligare.Men får fortsätta kämpa på och får tänka att allt detta har något alldeless speciellt med sig till sommarn :)

Vilket fall,Torsdag idag och jag vaknade runt 09.00 imorse och låg och drog mig lite. Duschade,åt frukost tog en promenard med Tinki i solen och sen begav mig mot jobbet. Mitt pass började kl. 12.00 och slutade 19.00. Rätt skönt men samtidigt väldigt ansträngande idag. Stod uppsatt på matsal att bara hålla rent och diska brickor men fick också en egen kassa att stå i när det "blev mycket" (vilket det va typ hela dagen) och samtidigt ha koll på toaletterna...Hjälp blev lite mycket för gravida mig. Men som sagt kan man så kan man ;)

En nyhet !!!

Jag blev utnämnd till "Månadens medarbetare, December" idag med. Oh va skoj ! Känns alltid kul med lite uppskattning när man jobbar på. :) Många kanske tycker att McDonalds är ett skitjobb och har många fördomar. Men jag har alltid älskat det. Har växt upp på McD Backaplan och trivs fortfarande enormt mycket och vet att jag är duktig på det jobb jag gör där och att jag även är behövd :D
Så tack för det mina chefer Ulf och Anna ni gjorde min dag :)

Nu har jag och Kim pratat en del och vi har nog bestämt oss :) Men säger inget än till någon utan ni får själva se när det är dags :) ♥

Ska byta om till myskläder nu och snart ta kvällspromenarden med TinkiWinki :D

Ha det fintfint
Love A.P


Kommentarer
Postat av: Nina

Kanske är ischas du har fått?

Det hade jag när jag väntade första barnet, och börjar känna av det nu igen. Är ganska vanligt, då bebisen gör så att nån nerv blir klämd.

2010-01-20 @ 21:10:49
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0