Ovisshet

Är nåt utav det värsta jag vet...
 
Ohh blir galen av tanken...
Känner man verkligen dom man tycker om ? Kan man lita på sin egna uppfattning eller lyssna på andras ?? Det som känns skönt när jag pratat om det är att vissa tycker likadant och också märkt av det.
Inte bara jag själv då..
Orkar igentligen inte tänka eller prata om det med nån därför så skriver jag ist. Fast säger inte för mkt. Då börjar väl pratet runt om ?

Känner bara såhär.. : Vill du ( vem som helst) inte mig väl så bry dig inte om mig !! Låt mig va,säg inte saker bara för att det ska se bra ut från andras ögon och öron eller för att du känner att du själv behöver det för att må bra. Finns inga vita får eller svarta får.. Finns andra viktigare saker att bry sig om en att följa mina steg varje sekund...Så snälla sluta !



Jag vet vilka mina vänner är och dom vill mig väl och önskar mig all lycka lika mycket som jag önskar dom all lycka och framgång. ♥

¤ 4 dagar kvar till värmen ¤

Kommentarer
Postat av: Anna

tack igen för denna chansen för jobbet, är verkligen jätteglad att få visa någon att jag vill och kan jobba:D

Hoppas att du kommer få en trevlig resa. Ses väl när du kommer hem om inte innan :D

KRAM <3

2010-01-29 @ 13:06:54
URL: http://blondastbanana.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma tll lille Vidar!

Du är utmanad :)

2010-01-30 @ 12:54:05
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Ni kommer också få en fin liten plutt :)g

2010-01-31 @ 21:00:55
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0