Oj förlåååt.

Hej Hello Allihopa Everybody !!!

Vill bara slänga upp såhär lite spontant att jag tycker at min mamma är jävligt "smart" ;)

Jaja över till annat...
Slutade jobbet runt 12.15 idag och hade bestämt att träffa syrran i stan en stund för lite shopping och lunch...
Mm just det så blev det NÄSTAN !
Fick nästan ångest efteråt men är ändå sjukt nöjd med mina inköp och kommer inte lämna tillbaks nåt :D

Nu har jag iaf det jag vill ha med mig till underbara Thailand som bara är 6 dagar bort :)) Känner ändå av stressen. Har min ända lediga dag imorgon och ska hinna med en del. Klippa hit och dit och sen MVC för lite uppdate hos min barnmorska,va nästan 6 veckor sen vi sågs senast så är på tiden tycker jag :)


Är lite smått tom annars för övrigt idag. Vår lilla vovve där hemma mår inte så jättebra i benen och vi har ett tufft och mycket svårt beslut att ta :/ Känns inte alls bra. Tinki har funnits i våra liv i 10 år nu och hon är ju som ens lilla bebis. Visst kanske inte va det roligaste att gå ut och rasta henne dom gångerna man skulle göra det när man bodde hemma men hon har alltid varit bortskämt älskad !!! Och va vi har myst ihop !!
Får väl se hur det blir efter helgen då vi ska prata om det...♥
Alexandra kommer alltid älska dig !



Lilla busen i somras :D

Nu ska jag återgå till att vila upp mig för jag börjat smått bli sjuk....IGEN !!! Va händer ??? 100de gången denna vintern :( Uscha mig !!

Trevlig kväll // A


Kommentarer
Postat av: ida

jag "råkade" visst med få med mig lite smått från stan idag :O inte bra!

Och nej ni får inte göra något dumt med hunden inte :O:O:O:(((

2010-01-28 @ 21:30:52
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Fanny

Men ojdå, stackars Tinki :(

2010-01-28 @ 23:21:22
Postat av: Nina

Åh det är så jobbigt när ens djur mår dåligt :(

Och angående sjuk, man blir lättare sjuk under en graviditet :(

Hoppas ni båda kryar på er!

2010-01-29 @ 09:23:07
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Nina

Aha men skönt att veta hur långt gången du är iaf :)

Jag vet inte än, ska på UL på tisdag så vi får se då :D

Gud va skönt att åka utomlands, vad avis jag blir ;)

2010-01-29 @ 10:27:00
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas på det bästa med hunden Tinky!

2010-01-29 @ 15:23:07
URL: http://sandriic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0