Nyår 2009/2010 osv...

Ja idag blir det första inlägget år 2010... :)) Jippi för det ;)


Nyår 09/10


Firade vi hemma hos Anna och Niklas (som precis hade kommit hem från Thailand med,så bra jobbat ! ) Jag,kim,anna,niklas,steffi,robban,nirre,fimpen,jessi och jonas träffades runt 19.30 efter att jag kört runt halva gbg för hämta och lämna hit och dit. Man får sota för mkt när man är gravid och nykter :P Jonas hade tagit på sig uppgiften att laga lite tilltuggsmat och det va bara för gott. Lite olika sallader med kyckling och goa dressingar mums !! Efter det va det fest som gällde...För att vara den enda nyktra personen fram till ca 23.00 när Liv,adam,sandra och anders gjorde oss sällskap höll jag tempot uppe väldigt bra ! Fick mkt fina komplimanger om hur fräsch och fin blivande mamma jag va och att jag fortfarande hade "det" som många tappar när man blir med barn,vilket kändes kul :) Tack för det !  T.o.m Robban va sugen denna kväll,haha det säger en del...Eller va säger du Steff ?? ;) haha...

Strax innan 12-slaget va det panik !!! Vad skulle vi ?? Vart ville folk...Vi va mellan frölunda och högsbo och tiden hade gått lite väl fort...Hann tyvärr inte upp till högsbo och "bajplan" där alla nära självklart är varje år men jag,kim,nirre,liv och adam åkte med min lilla brummebil till Flatås och träffade lite folk där precis innan 12-slaget :) Fick säga hej då till Steffi mm hos Anna för dom ville vidare dit vi inte ville helt enkelt.. MEn en lyckad rolig nyår blev det och det slutade med att jag och kims lillasyter louise följde med mig hem och kolla film runt 01.00 tiden,Mys ! :)
Tack alla för en härlig kväll ! ♥




Sen har det varit lungt och sansat. Va ledig nyårsdagen och sen jobbat hela helgen.


Har börjat fundera en del med och har kommit på hur mycket jag saknar och älskar mitt gammla yrke (frisörska) och har nog bestämt mig för att försöka på nytt att jobba med det. Kan verkligen inte fortsätta såhär. Saknar min gamla salong så mkt och även kollegerna och bossen :( Vill verkligen få en ny chans och ska försöka satsa på det och samtidigt ta hand om mina händer :) Blir glad att tänka på det och ska ge allt !!


Magen har växt lite mer än sist och kommer snart lägga ut lite bilder :) hihi bara halvåret kvar nu :) Går så fort !!
Har bett om en större skjorta på jobbet med så då märker man att magen putar utåt :P
Oh tänker mig själv som mamma och älskar tanken mer och mer för varje dag ! Lycklig... !

Ha det fint // Alexandra


Kommentarer
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Haha tack :)

Det gör du säkert :)

2010-01-03 @ 21:16:35
URL: http://grynis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0