Mys i massor !

Fredag idag allesammans gött !!!

Igår va Kevin,grynet och lille Vidar på besök hos oss här hemma i Mölndal :) Runt 18 tiden kom dom och jag hade lagat kycklinggryta med pasta och sallad,mmm mums va gott det va.
 Tjötade massa och tiden rann iväg. Efter maten blev det kaffe och mina och steffis hemmalagade bullar och dom smakade gudomligt-va vi kan ?! haha ;) Pratade på om allt möjligt (man måste ju passa på när man inte träffar er allt för ofta) och hade massor och lära mig av Grynet som själv blev mamma för ca 4 månader sen.Känns bra att man kan fråga sånt som man kanske inte frågar barnmorskan eller läkarna. Tack för det !
 Och va lille Vidar har vuxit och blivit stor. Kan kontrollerna lite vad han själv gör men det mesta förstår han inte riktigt än men tv:n och Kim va väldigt intressanta "saker" haha va han tittade :) Och va jag fick honom att skratta haha riktigt babyskratt fick han till ojojoj vilken känsla att höra en liten bebis så glad :)
 Sen spelade vi bowling på Wii och det va grymt skoj. :) Sen blev klockan mycket och jag och Kim skulle upp 06.00 bägge två så vi fick säga hej då runt 22.30 tiden efter en himlans trevlig kväll...
 Ett måstes göra om tycker iaf jag.



Ikväll kommer syrran och ska sova över här hemma. Blir nog pizza och massa film. Kim ska nog också vara hemma idag så det blir en riktig fredagsmysdag :D Sen är det jobb imon 13-21 sen på söndag hoppas jag på att få ledig för då ska vi på "kick off" med hotelljobbet :D


Ska hoppa in i duschen nu och sen åka och hämta syster min. Hoppas ni får en trevlig helg.

Steff- Miss you
Elice- Kan inte beskriva med ord hur det känns när du inte är här
Fia - Du vet va jag tycker. Kom hem och lev livet med mig ist !!! ;)
Emily- Saknar att bara få vara med dig och ha så mysigt som bara vi kan !!
Johanna- Vilka kan mer än vi ?? Tänker på dig !

Trots att jag är sämst på att visa det så älskar jag mina underbara vänner så mkt ! Ni betyder <3<3<3

Ha d // A





Kommentarer
Postat av: Kevin

Ta bort "Erliden" från texten... det kommer upp när man googlar vilket jag inte vill

2010-01-10 @ 16:56:00
Postat av: alexandra

vart har jag skrivit det ?! hittar ej...förlåt :/

2010-01-13 @ 10:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0