Förtjusande

Idag är det Torsdag IGEN. Herre förlåt för den dåliga uppdateringen denna vecka,men har varit en lång och jobbigt vecka för min del. Har sprungit hos barnmorska och läkare i veckan för jag har haft ryggbesvär som började för nån vecka sen och nu är det bara värre och värre. Fick tid hos läkarn igår som tryckte lite här och där och kom fram till att jag fått Ischas :( Humm jätteskoj ! Tack du ! Iaf,ska hämta ut smärtstillande idag som tydligen ska hjälpa en del men eftersom dom gör en smått groggy kan jag endast ta dom när jag kommer hem från jobbet och innan jag lägger mig för annars fårjag inte köra bilen och den behöver jag ju till jobbet ?? :/  Så vi hoppas absolut på det bästa där :) Känns bara lite smått tungt för tillfället och ibland vill jag bara sätta mig ner och gråta,kanske t.o.m lägga mig ner...Aj,aj... Han vill sjukskriva mig först men där va jag snabb på att säga strängt NEJ ! Har varken tid eller råd med det just nu och åker ju ändå till thailand om 13 dagar så ska nog kunna stå ut några jobbdagar till.
Vill verkligen kunna ge vårat barn det absolut bästa och kommer ju inte långt med det utan tyvärr pengar. Visst kärlek kan man inte köpa och det har jag fullt bagage med,men jag pratar om dom praktiska sakerna. Det är ju inte så att när "lillan/en" tittar ut så va det klart liksom utan sen börjar ju det hela...
Blöjor.
Mat.
Kläder.
Vagn.
Skötbord.
Nappar.
Matstol.
Säng. (Sängkläder inkl.)
Liggmadrass.
Bilstol.
"Leksaker"
Resesäng.
Filtar.
Gåstol.
OSV...

Som sagt det är bara början av allt som komma skall och då ska vi kunna ge dettamvilket jag vill. Inte bara för att det ska låta bra utan jag vill verkligen. Mitt barn ska ha/få samma uppväxt som jag själv och Kim såklart. Inte mycket man saknade när man växte upp. Hade kanske inte dom dyraste skerna och prylar men va alltid så nöjd med det lilla extra. Sen självklart va man va otacksam och bortskämt som alla småbarn men idag finns det inget annat som jag värdesätter än min underbara mamma och mina syskon och tyvker att vi fått ett riktigt schysst liv ändå :)
Har och kommer alltid se upp till mamma som fan klarar precis allt !!!!! Älskar dig enormt mycket !

Ja nu har vi hittat våran bebisvagn iaf :) Rätt prisklass,rätt färger och allt som behövs till är perfekt ! Är så sjukt nöjd och Kim tycker och den är jättefin,hurra för det !! :D
Vågar inte bestämma mig för så mkt mer. Vagnen vet jag att jag själv vill köpa för det vill jag ha en ny. Men sen kan jag tänka mig att släkt och vänner har så mkt som dom kan tänkas ge bort så är tacksam för det. Får se hur vi gör med restehn men tycker det är lite tidigt att bestämma för mkt också så väntar nog till jag är hemma från thailand.


Nä ska kila till sjukgymnasten nu och se om hon har några bra tips för ryggen min ! Ha en go torsdag för det ska jag ha. Idag kommer mamma,mormor,syrran mm hit och ska ha myskväll med mig och Kim. Spela lite " Guitar Hero" med tror jag allt det blir :P

// LOVE A



Kommentarer
Postat av: Liv

Är det inte illamående så är det nåt annat...

Man får änka positivt...

Snart är det ju ultraljuddags... :)

Efter det känns det nog lite lättare med allt..

Kramar

2010-01-21 @ 13:11:06
URL: http://livligaskutt.blogg.se/
Postat av: Olivia

Hej! Grattis till bebisen i magen.

Jag såg att du hade en Baby Ticker på din blogg sida. Den som räknar ner hur många dagar du har kvar på graviditeten, jag har försökt skaffa en sån. Men jag har aldrig fattat var jag ska klistra in codemallen man får?! Tänkte att du kanske visste eftersom du har en?! antar att det är under inställningar någonstans, men har försökt överallt! :P kram

2010-01-22 @ 09:07:04
URL: http://oliviajon.blogg.se/
Postat av: Liv

Jag vet, jag är stor som ett hus redan nu...

Mamma höll på och svälja tungan när hon såg bilderna, haha.. Hoppas du har det bätter med babykorsetten nu för dig..

2010-01-22 @ 15:49:38
URL: http://livligaskutt.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar

Det är bara att jag kan inte leva med att det inte finns någon garanti för att att Vidar alltid kommer finnas hos mig. Redan på BB blev jag helt knäckt av tanken att han KAN försvinna från oss. Går ju och pratar med en psykolog men jag tycker att det borde ha släppt efter 4 månader...

2010-01-23 @ 11:14:57
URL: http://grynis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! :)

Ja tack så mycket. det var bra beskrivet för nu sitter den där den ska ! :D TACK ;D



Jo , men det är faktiskt jag som gick i högsboskolan. Det var faktiskt Kevin som skrev till mig om din blogg, så tänkte jag skulle gå in och läsa lite. Och han sa att du bodde i mölndal, precis som jag nu. vart bor ni? :) vi kanske går på samma mödravårdcentral?!



Och jag såg att du skulle ha i slutet av, juni eller var det juli?? så vi ligger ganska nära för vi har beräknat den 29maj. :)



kram

2010-01-23 @ 11:42:44
URL: http://oliviajon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0