Tankar från andra sidan :)

Hejsan !!


Precis så. Andra sidan jorden :)
Njuter fortfarande av värmen och solen. Sitter just nu ute vid poolen fast i skuggan. Har fått en del färg men får akta mitt lilla ansikte som jag lyckats bränna så nästan blivit alldeless röd haha men så sött så :)

Vi gör inte allt för mycket här förutom gottar oss vid poolen från ca 10 varje morgon,äter frukost,badar och kör vollyboll matcher och solar.. Dom andra dricker drinkar och öl och jag håller mig till isvatten och cola :) Stan ligger en liten bit bort men har tagit mopederna dit då och då får att handla eller bada på stora stranden. Åker in nästan varje kväll och äter ute med. Helt sjukt go mat dom har här iaf. Vi brukar gå dit dom har lite allt möjligt. Thai,nordisk,pasta,pizza mm så alla får det som passar,vi är ju trotts allt 11 st !!! haha hela släkten laban. :D


Idag är det 9 dagar kvar av våra 3 veckor vilket gått fort än så länge.. Nästan lite väl fort. Hade Kim varit med så hade jag nog inte tänkt så mycket på hemma men som sagt snart hemma... En liten del vill det och en annan inte :P
Ändå tänker man lite på vad man ska göra när man kommer hem... Bortsett från det absolut tråkigaste som är jobb mm som jag ABSOLUT inte vill hem till...Ångest !!! Så är det en del med bebisen som ska fixas...
Kolla ny lägenhet- Större då såklart och närmare våra familjer och vänner :)
Barnvagn- Som är bestämd :)
Nytt ultraljud :)
Ringa försäkringskassan och fixa havandehandspenning och mammaledighet mm... Puhh blir trött att ens tänka på det där men ska ändå bli kul för då känns det som vi sakta närmar oss Juli och lille/a skruttens ankomst :D
Namn har vi pratat en del här nere med och självklart ska jag presentera dom för Kim och se vad han tycker men har en del som jag tycker om mycket !! :D


Nä ska kila nu... Måste hitta hotell på Phi Phi som vi ska till på måndag :)

Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0