Imorgon gäller det !!!!

TJA !


Just precis...Imorgon åker vi ! Hela tjocka släkten drar till Thailand. :)
10.15 kommer taxibilarna och hämtar upp oss och mot landvetter vi kör ! :D Ohhh va skönt det ska bli. Har varit lite spänd inför resan tror jag...Har gått och blivit småsjuk och känner mig inte alls kry..
Förhoppningsvis blir det bättre innan imon så jag är lite pigg iaf. :)

Snart måste jag ge mig ut med bilen i snön och åka och vaccinera mig,räckte tydligen att ta den där sprutan i skinkan dagen innan så hurra för det ! Sen till apoteket och köpa ett par slags "öronskydd" eftersom jag är sjuk och har alltid haft problem med öronen när det kommer till flygplan så är det ett måste !!

Hur som helst ! Ska försöka uppdatera min blogg lite då och då när jag är nere... Inte säker på om min kära tid räcker och blir över för internet,men OM det blir det så skriver jag självklart ! Bilder får ni dock vänta på tills jag kommer hem :) Annars syns vi den 23 Februari allihop !!!

Ha det kalas här hemma i vinterkylan och tänk på mig när jag ligger på stranden med en alkoholfri drink och NJUTER !!! :D Mohahaha


// A


Kommentarer
Postat av: ida

hahahah ååååh vad skönt vi kommer få det, helt underbart!

2010-02-02 @ 12:09:18
URL: http://idaaas.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hoppas ni får en underbar resa och njut av solen! Sola lite extra för mig också ! Skönt att ni får komma bort från detta vädret. Ha det nu så bra och hälsa från mig :D

2010-02-02 @ 14:24:55
URL: http://sandriic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0