Hemma :D

Hej hopp alla !!

I måndags kom vi hem. Försenat ca 2 timmar men va gör det när allt gått hur bra som helst. Hemvägen kändes mycket kortare än när vi skulle dit. Konstig för det tar ca 1 timme längre hem :/ Men när vi väl kom fram till Landvetter kändes det otroligt skönt att vara hemma :)
Kim hämntade mig,mamma,syrran och mormor. Han hade lyckats parkera bilden på en oplogad parkering så självklart när vi skulle åka hade bilden fastnat. Tog oss ca 30 min att komma loss med hjälp av en trevlig man som kunde dra loss oss med hans bil och ett tjockt rep..haha hjälp va trött jag va då..Allt man ville var att komma hem så skulle detta självklart hända :P

Annars har allt varit toppen. Jag har mått oförskämt bra för att vara gravid. Inget illamående,har inte kräkts nånting och kunnat äta precis vad jag velat :) Så skönt att dom värsta veckorna äntligen är över :D
Älskade huset och plasen i Thailand och vill verkligen tillbaks. Får bli när bebisen växt till sig lite dock :) Men vi var så välkomna tillbaka så det blir nog så längre fram.

Saknat vänner och kim här hemma har man också gjort. Fick träffat Fia en stund igår och ska även göra det idag. Ringde steffi kanske så snart när ja vaknade igår men hon va lite smått sjuk så ville inte riskera att bli det själv såhär efter semestern. Såg att hon ringt några grr igår kväll men tröt som man va lyckades man somna ifrån att ringa upp..dumma ! Så slår en pling idag :)

Varit vaken sen kim gick till jobbet imorse med...Vaknade runt 05.45 och kunde inte somna om så när han hade gått gick jag upp. Gjorde några mckor och kolla tv:n. Så här är jag. Klarvaken och börjar bli små pirrig inför det andra ultraljudet :) Ska vara där 13.30 idag och få se hur mycket lilla bebisen utvecklats. Va ju där för ca 4 veckor sen nästan exakt men då va lillen för liten för att kunna säga exakt hur "gammal" han/hon är så därför får vi komma tillbaks :) Ska bli så kul att se vad som hänt sen dess :)


Börjar inte jobba försen på lördag så ska försöka lära mig att vända på dynget igen.. Trodde inte det skulle vara så svårt men 6 timmar spelar verkligen roll... ! 

Nä ska slänga på mig lite kläder nu och få i mig något mer att äta sen åka till östra :) Ha en kanon dag i snön.


Slänger upp en smaskig bild från Thailand :)

Lite smått sönderbränd i ansiktet men va gör det ? ;)

Ha det bäst / A

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad häligt du verkar haft det... vill med åka..Får bli när Freya e större..Familjen här hälsar..



Kram Erica

2010-02-24 @ 14:00:39
URL: http://estenqvist.blogg.se/
Postat av: Liv

Hej :)

Yes det blev en hårdlift, vi va lite tveksamma för vi tyckte de finast med mjuklift men den hårda känns mer stabil och luftigare... Kändes bättre helt enkelt :) Vi får ta och ses igen, vill prata mer bebis :D haha... Kramar..

2010-02-28 @ 18:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0