WHOOHOOO

Imorgon är det fredag och då är det lugna gatan som gäller här hemma. Orkar inte göra allt för mycket just nu. Samma som idag. Hållt oss inne hela dagen. Steffi kom på besök,sen kom Robban när han slutat som jag gjorde fin i håret :) Kl : 19.30 va det soldags och nu är jag trött. Men måste kolla Robinson sen sooova !!

Liv ska sova här imorgon och det ska bli mysigt ! Kolla lite filmer som Kim fixat men ändå hoppa i säng hyfsat tidigt för på lördagsmorgon ska jag,Liv,Steffi,Ida och Sandra dra till ULLARED !!! Yeeeej !! :D

Ska bli så kul att komma bort lite. Inga män,inga barn ;) Bara vi pantertanter en heldag i Ullared...
SHOPPING säger jag bara. Ska dock köpa en hel del julklappar :( Inte lika skoj,haha !



Go kväll !

Kommentarer
Postat av: Liv

Äntligen ska vi åka, som vi längtat :D

Ses imon hjärtat...

2010-12-02 @ 21:48:00
Postat av: Tony Montana

Yiiiihaaaaa!

2010-12-03 @ 08:10:55
URL: http://partypinglan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0