WHAT HURTS THE MOST

Helgen har varit kaos. Orkar inte direkt skriva om det eller rättare sagt har ingen lust att dela med mig om det. Mina närmsta vet. Det räcker....

Tappat bloggandet igen. Lovade att bättra mig men har så svårt att få ihop tid med barn,hemmet,vänner och fotbollen.


Det du gjorde i helgen kommer vara svårt att glömma och förlåta. Men jag älskar dig och då har jag inget val. Alla gör misstag och alla förtjänar en andra chans...


Om det är nåt jag vet så är det att jag älskar min son mer än nåt annat i hela världen. Han är och kommer alltid att vara nr 1 på min lista !!! Du är mitt allt finfina Hugo,utan dig finns inte jag ♥

 


Kommentarer
Postat av: Liv

Lille gubben, snart hela 5 månader.. Underbart <3

2010-12-06 @ 22:41:45
Postat av: Jannie

Finns inget bättre än ens lilla skatt!

Låter som en tuff helg...Hoppas det vänder.

Fotboll alltså?Spelar du?

2010-12-13 @ 15:14:00
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0