SOMLIGA GÅR MED TRASIGA SKOR

God eftermiddag folket ! 

Dagen har börjat väldigt bra idag. Hugo väckte mig runt 09.00 imorse och ville förståss äta. Gick upp och höll oss vakna till 10.30 då vi båda två tocksomna och sov till 13.10 :D Så skönt. Behövde verkligen dom extra timmarna idag kände jag :)
Så vi har inte gjort allt för mycket idag heller :P


MIN PRINS,MIN VARDAG,MITT LIV !!!


Klockan är snart 14.00 och Kim är hemma om 2,5 timme. Så jag ska nog börja förbereda laxen som Kim ska laga idag (?)  Haha.. Nä då kommer säkert gå finfint ! Hur fel kan det gå om det enda han behöver göra är att sätta in laxen helt färdigmarinerad i ugnen och ta ut den efter 20 min ? Potatisen är redan klar och sås fixar jag innan jag åker :)

För.. Ikväll ska jag och Liv gymma :D Yehaaaa ! Ska ses på sportlife kl 17.00 och ska verkligen träna skiten ur mig så jag känner att det ger nåt. Fotbollen är ju igång fast inte haft nån riktig "döda-träning" än... Så ikväll kör vi ! Sen tar vi 15 min och solar också,det är vi lätt värda då :)

Undra om man ska köra på ett gymkort trots att man har fotbollen 3 ggr i veckan ? Kommer jag utnyttja det till fullo då ? Snart sätts konditions träningen igång och då springer vi 3 mil i veckan och kör massa intervaller.. Humm... Va tror ni ?
Får nog suga på den karamellen ett tag ! Vill dock gå ner 10 kilo till så kanske lika bra ? ;)

Ha det gott !



Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du skaffar gymkort på sportlife så säg till, ska ocka skaffa där! :)

XOXO babe

2010-12-16 @ 14:32:20
Postat av: Malin

glömde skriva mitt namn, höhö!!

2010-12-16 @ 14:32:57
URL: http://www.nattstad.se/malinpalms
Postat av: Alexandra

Haha smart !!! Absolut det gör jag. Ska se hur mycket det kostar och så :) Köss

2010-12-16 @ 15:38:54
URL: http://alexandriita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0