JULKLAPPAR ? CHECK !!

Då va jag äntligen klar med alla julklappar för iår ! Självklart är dom alla från mig,Kim och Hugo :)
Fick köpt en del när vi va i Ullared för ca 2 veckor sen men va fortfarande några kvar... Så idag åkte jag och syster till torget (barnfri) och shoppade loss det sista !
Kim har ju semster i 3 veckor nu så då passar jag på att komma ifrån hemmet lite själv :)

Måndag idag och bara 4 hela dagar kvar till julafton,mys !!!
Vi börjar dagen hos svärföräldrarna runt 13.00 tiden och kollar "Kalle Anka" mm sen åker vi vidare till en släkting till Kims familj Inga och firar där. Runt 21.00-21.30 åker vi sen till min sida av familjen. Skulle egentligen kört det där med varannat år men detta året va det omöjligt att få ihop det med mamma så vi får helt enkelt ta alla på en och samma dag :D
Kommer bli en heldag fullt med folk,mat,klappar och julstämmning :)

Hugo har fått sin första tand !!!! Hans farmor upptäckte den igår (19/12) och det förklarar varför han haft så svårt att sova på nätterna och hans "underbara" humör :( Har haft på känn att den första tanden va påväg för han har dregglat som bara den och varit inne i munnen med både händer och leksaker så fort han haft chansen och vips så va den där :D

MAMMAS STORA KILLE ♥


Leka är skoj :D

För övrigt saknar Hugo sin vän Noel ganska mycket :( Men hoppas ändå att han och hans familj har grymt skoj uppe i "Björnrike" !!

Kim har varit duktig idag och fixat julskinkan vi fick av hans föräldrar igår :) Ska äta massa till frukost imon och njuta !!! Det är så sjukt gott med julskinka och senap på macka,mums !!!

// Trevlig Måndag folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0