TISDAG

Hallå alla morgonpigga !

Igår va en dag för sig...
Länge sen jag va så igång och kände det direkt i kroppen :/
Jag och Hugo skulle vara på BVC på Axel kl 13.15 men kom sent pga av ammning mm så va hyfsat stressad på vägen dit. Kom fram ca 10 min efter våran bokade tid,men Eva hade fortfarande en del tid kvar så vi körde på :)
Lilleman väger nu 5765 g och är 59.5 cm lång ! Jösses va han växer min prins !! :D

Efter BVC mötte jag upp syster min och vi promenerade till Kaverös kyrka för att boka doptid till Hugo. När vi väl va framme efter alla sjukt långa backar va det inte en jä*el i kyrkan,tomt som bara den !! Ohhh.. Då kände man sig smått irriterad !!
Jaja.. Det va bara till att traska vidare till frisörgrossisten för att handla hem lite behövade saker till frisörförrådet ;)
Väl hemma efter det kom kusin Ida som också skulle få fixat håret precis som syrran. Så under ca 4 timmars tid slingade jag bådas hår och klippte och hade mig...
Min rygg ropade på hjälp från Kina och tillbaks.Hade så otroligt ont och fattade inte riktigt vart det kom ifrån.. :/
Va länge sen jag hade såhär ont så får antagligen ringa kiropraktorn som botade mig sååå bra sist. Kan vara värt varenda öre !!

Vi va väl klara runt 19.00 tiden och dom va härifrån runt 20.00. Bägge-mycket nöjda ! :)

Hann även under denna tiden fixa mat,eftersom Kim och Hugo hade toksomnat i sängen så supermamma va med även på den fronten !

Så idag ska jag träffa systeryster igen och åka till hisingen för att hämta ut hennes löshår som jag beställt via salongen och samtidigt ska jag få fixat mitt hår,utväxten dock men det gör så mycket bara den lilla biten. Hade ju behövt toppa mig iof. Men det får bli en annan dag !
Sen hem igen och sätta i hennes hår. Så denna dagen kommer bli lång den med... !

Måste bara slänga upp världens goaste bild på Hugo när han somnat i soffan igårkväll :)


Titta så han sover... Som en riktig kung !!


Nä lite frukost sen duschen medans lilleman sover ? Ja tack !
Trevlig dag allesammans :)
// Mamma Alexandra


Kommentarer
Postat av: liv

Klockren bild!!! :D

2010-08-17 @ 15:11:31
URL: http://livligaskutt.blogg.se/
Postat av: Grynet mamma till lille Vidar!

Sikken tjockis:D ska bli mysigt att få träffa alla bebisarna :)

2010-08-17 @ 20:55:12
URL: http://Http://grynis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0