SÅ JA !

Morgon !!

Igår kväll ammade jag Hugo runt 19.00-19.30 och han va jättepigg efter det. Låg och tittade och pratade massa fram till ca 21.30 och somnade tillslut :)
Sen vägrade han vakna !!! Började känna smått i mina bröst att dom behövde tömmas runt 24.00 tiden men lyckades somna ifrån det och vaknade inatt runt 04.00 och höll på att döööö !!! Fick springa upp och sätta mig och pumpa för fullt.
Gick och la mig ca 1 timme till sen började Hugo gorma i sin säng och jag putte lite extra på honom för då hade han varit utan man i nästan 10 timmar !!! Och det tycker jag är lite väl länge. Så han vaknade till,vi bytte blöja och sen åt han för fulla muggar....Och somnade om ! Haha bara sover och sover min lilla gosse :)

Nu är han mätt på nytt och ligger och gottar sig här bredvid mig i soffan :D

 Mammas älskling !!


Igår fick jag äntligen fixat mitt hår :) Klippte topparna och fick i lite ljusarefärg i botten,härligt ! Satte även i hår på syster min och hon blev görasnygg !! :D
Åkte från salongen runt 16.30 och stannade på backaplan och åt McDonalds :) Gott !
Sen skildes vi åt och väl hemma deckade jag nästan ihop. Va såå trött men då va Hugo hungrig och ville äta. Fick ammat,sen kom Kim hem som jobbat över lite och fick ta över... :)

Så idag är det onsdag- Trevligt ! Får snart besök av Oskar som absolut bara måste klippa sig ;) Han har tydligen varit hos 3 olika frisörer när jag "varit ledig" och är så missnöjd så han ringde i panik och ville så gärna få fixat håret innan han åker utomlands nästa vecka. Snäll som jag är så hjälper jag honom såklart :)

Sen kanske mamma va sugen på att komma ner och umgås lite,det hoppas vi på !! :D

Har äntligen fått datum för Hugos dop med :) Än så länge har vi tur för det är bara vi som bokat just det datumet,så kanske slipper dubbeldop... Hoppas,hoppas,hoppas !! :D

Ha en toppendag !
//Alexandra


Kommentarer
Postat av: liv

Ja HOPPAS HOPPAS.. Jag gööör besviken för vi får dubbeldop... Hoppas ni får eget!!!

2010-08-18 @ 11:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0