"NU BLEV DET KVÄLLEN"

Ja och varför är man alltid så trött när klockan närmar sig 21.00 ?? Ögon rullar på både mig och Kim :/
Iof vaknade jag 06.30 idag och gick upp men ändå.

Varit en lång dag idag. Varit runt hela göteborg känns det som... Först avenyn,sen backaplan sen wieselgren ! Sen hela vägen tillbaks och hem... Vi matchade inte bussen sådär jättebra när vi kom till marklandsgatan så vi promenerade hem. Och tro att jag va trött när jag skulle ta dom sista stegen i trappan påväg upp. Ville bara lägga mig ner och döö !!

Hugo va pigg som bara den när vi väl va hemma och något hungrig så fick sätta mig och mjölka det första jag fick göra...Puhh.. ! Jaja så är det ;)

Det va väldig kul att träffa alla kollegor på alla ställerna iaf. Jösses va man saknar salongs-livet dock !!
Vill verkligen försöka satsa på det igen när mammaledigheten är över och lilleman ska börja på dagis :)

Men är ju ett bra tag tills dess och innan har jag en hel del tid med min underbara son att njuta av ! :D



Mamma älskar dig mer än vad jag nånsin kommer kunna beskriva !!


God natt !


Kommentarer
Postat av: ida

finaste ni! <3

2010-08-13 @ 03:47:40
URL: http://idaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad säger du ?:

Trackback
RSS 2.0